ОНЛАЙН-ПРАКТИКУМ “НУШ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВИКЛИК ДЛЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА”

У складний для країни час ми не маємо права опускати руки! Ми маємо продовжувати творити українську освіту! Ми виховали ту активну молодь, яка зараз серед числа захисників нашої держави, волонтерів, донорів крові і маємо надалі виховувати молоде покоління задля щасливого майбутнього України.
Зрозуміло, що з початком бойових дій, ми не були готові до роботи в умовах воєнного стану, проте з метою унормування життєдіяльності освітнього механізму нашої громади Центр професійного розвитку продовжує свою роботу у напрямку підвищення кваліфікації педагогів.
Сьогодні, 22 березня 2022 року з ініціативи Центру ПРПП, спільно з методистом НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО Галиною КЕНЦ для учителів історії ЗЗСО Дунаєвецької міської ради та Солобковецької сільської ТГ було організовано онлайн-практикум «НУШ у базовій школі як виклик для професійного розвитку сучасного педагога», родзинкою якого стало знайомство з практичним досвідом учителів історії закладів освіти Хмельницької області, які пілотують НУШ у 5 класі.
Оскільки з 1 вересня 2022 року усі п’ятикласники розпочнуть навчатися за новим Держстандартом базової середньої освіти за реформою «Нова українська школа», дана тема відповідає запитам освітян як ніколи.
Практичні поради, надані учителями-пілотниками – Оксаною Григорівною АНТОНОВОЮ (учитель історії Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького) та Ольгою Анатоліївною МЕЛЬНИК (учитель історії НВК №3 міста Кам’янця-Подільського) стануть своєрідним трампліном для стрибка у нову українську школу педагогів нашої громади. Бо як показує сьогодення, новітнє суспільство висуває до освіти нові вимоги, однією з яких є формування особистості, спроможної ухвалювати неординарні рішення і ефективно налагоджувати взаємини у швидкоплинній реальності.
Учасники практикуму обговорили з учителями експериментальних закладів загальної середньої освіти модельні навчальні програми, які вони використовували; спільні проблеми, з якими вони зіткнулися при організації освітнього процесу в пілотних класах та кроки їх подолання.
Окрему увагу приділили питанню оцінювання в пілотних класах. Розглянули та практично опрацювали шляхи здійснення формувального оцінювання.
У результаті дійшли висновку, що активність, самостійність, творчість, здатність адаптуватися до стрімких змін – ці риси сучасної особистості надзвичайно важливі на сучасному етапі історичного розвитку, а їх формування потребує реалізації нових підходів до процесу навчання.
Дякуємо Хмельницькому ОІППО та методисту Галині КЕНЦ за співпрацю та підтримку, постійне реагування на запити педагогів Дунаєвецької міської ТГ, Оксані АНТОНОВІЙ та Ользі МЕЛЬНИК – учителям-пілотникам, представникам команди реформаторських змін за практичний досвід!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *