Менеджмент

Інструменти для визначення та подолання освітніх втрат

Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році Лист МОН № 1/13749-23 від 12.09.23 року

СЕРПНЕВИЙ ПОРТФЕЛЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ НАПЕРЕДОДНІ 2023-2024 н.р.

Лист МОН від 03.08.2023 “Методичні рекомендації щодо організації безпечного освітнього середовища для осіб з особливими освітніми потребами”


СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»

Нормативно-правові документи 2023/2024 навчального року

ЗДО. Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти

Презентація “Розроблення нетипових освітніх програм”

методичні рекомендації «Розробляємо освітню програму»

Методичні рекомендації МОН: Зарахування до закладу освіти. Переведення на наступний рік навчання. Зарахування результатів навчання

Абетка управлінця

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ВІДБУДОВИ Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року

База ресурсів

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році

ПРЕС-РЕЛІЗ за матеріалами серпневої зустрічі із керівниками ЗЗСО_19.08.22 р.

Безбар’єрність

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2022/2023 навчального року

Протокол педагогічної ради про НУШ в початковій школі

Протокол серпневої педагогічної ради

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО 2022/23 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Про організацію освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році

СПЕЦВИПУСК ІНФОРМАЦІЙНО МЕТОДИЧНОГО ВІСНИКА ХОІППО «ОРІЄНТИР» №4«Освітній процес і трудові відноси у запитаннях та відповідях»

ІНФОРМАЦІЙНОМЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК «ОРІЄНТИР»СПЕЦВИПУСК «ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»ХОІППО

Інтерактивний методичний подіум “НУШ в базовій середній школі: виклики для педагогів”

Навчально – методичне забезпечення 5-9 кл. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ 5 клас

Як організувати освітній процес в умовах війни: поради Державної служби якості освіти

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Професійний стандарт “Керівник(директор) закладу загальної середньої освіти”

Створюємо недискримінаційне середовище: інструкція для директора

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році

Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2021/2022 навчального року

Збірник “Професійна компетентність керівника сучасного закладу освіти: код епохи”

Положення про дистанційну освіту


Академічна доброчесність-інформаційні матеріали

Положення про індивідуальне навчання

Інтерактивний порадник”Школа в умовах пандемії”

Дорожна карта Державного стандарту базової середньої рсвіти

Державний стандарт базової середньої освіти

Методика дистанційного навчання

Довідник директора ЗПО

Методичні рекомендації з питань безпечної поведінки в Інтернеті