Інклюзивна освіта

Організація інклюзивного навчання в ЗДО

Створення ресурсних кімнат у ЗЗСО

Довідник безбар’єрності — Без бар’єрів

«Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»

Індивідуальна програма розвитку учня з ООП: поради щодо складання

«Словник інклюзивності»

Інклюзія в дії. Інтерактивний посібник

Лист МОН від 03.08.2023 “Методичні рекомендації щодо організації безпечного освітнього середовища для осіб з особливими освітніми потребами”

СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»

“Організація інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти: законодавчий аспект”
Фахівець ІРЦ

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

Навчально-методичний посібник Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами

Безбар’єрність

Допомога та підтримка дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах воєнного стану в країні!

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

УЧИТЕЛІ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ ОБ’ЄДНУЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році

УДОСКОНАЛЕНО ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – РІШЕННЯ УРЯДУ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році

Концепція розвитку інклюзивного навчання

Підбірка матеріалів про інклюзію

Про порядок організації інклюзивного навчання в ЗЗСО

Положення про команду психолого-педагогічного супроводу

Порядок комплектування інклюзивних груп ЗДО

Щодо організації навчання осіб з ООП в ЗЗСО у 2020/2021 н.р.

Перелік навчальної літератури та навчальних програм рекомендованих МОН для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/22 н.р