Зустріч зустріч на віртуальній освітній платформі «Зміст і умови реалізації Базового компонента дошкільної освіти»: «Домінанта освітнього напряму «Гра дитини»

За ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників для фахової спільноти педагогів ЗДО Дунаєвецької міської та Солобковецької ТГ 16 лютого відбулася традиційна зустріч на віртуальній освітній платформі «Зміст і умови реалізації Базового компонента дошкільної освіти». Тема зустрічі «Домінанта освітнього напряму «Гра дитини». Організатором зустрічі став заклад дошкільної освіти №1 «Ромашка»
Т.Вільчанська, вихователь-методист Дунаєвецького ЗДО №1 презентувала питання «Домінанта освітнього напряму Базового компонента дошкільної освіти «Гра дитини».
Педагоги мали змогу визначити поняття ігрової компетентності, показників ігрової компетентності; пригадали традиційну класифікацію ігор, познайомилися з класифікацією, яка відображає ступінь активності та свободи дитини в організації ігрової діяльності (за новою редакцією Базового компонента).
Цікаво, активно, невимушено визначали поняття «вміння гратися», творчо сперечалися щодо участі батьків в організації ігор дітей. Не обійшлося без практичного вправляння: «Складання технологічної карти гри».
Педагоги Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка» презентували свою систему роботи щодо збагачення змісту дитячих ігор з використанням уявної подорожі, гри-квесту, гри-подорожі, ігрового кола, арт-гри, фабрики ігор.
Відеодосвідом впровадження проекту «День без іграшок» поділилася вихователь Федорова І.В. Своєрідним психологічним розвантаженням, рефлексією стало колективне сюжетоскладання з опорою на картинки, яке провела практичний психолог Сохатюк В.В.
Наступна зустріч «Особливості змісту освітнього напряму «Дитина в світі мистецтва».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *