Зустріч на віртуальній освітній платформі «Зміст і умови реалізації Базового компонента дошкільної освіти» – освітній напрям “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”

01 грудня за підтримки Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дунаєвецької міської ради було ініційовано третю, вже традиційну, зустріч на віртуальній освітній платформі «Зміст і умови реалізації Базового компонента дошкільної освіти» для фахової спільноти педагогів закладів дошкільної освіти Дунаєвецької та Солобковецької селищної ТГ. Організатором проведення цього разу виступив Дунаєвецький Центр розвитку дитини «Пролісок».
Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» окреслила директор ЦРД «Пролісок» Аліна Михальська, а вихователі Наталія Іванова та Світлана Чорна з допомогою інтерактивних методів розкрили сутність та зміст предметно-практичної, технологічної, сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної та дослідницької компетентності дошкільників.
Керівник гуртка «Сходинки до інформатики» Лілія Матвєєва презентувала досвід впровадження варіативного складника Базового компонента дошкільної освіти «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота». Присутні були ознайомлені з поняттям цифрової грамотності, освітнього інформаційного середовища в закладі дошкільної освіти, методами і прийомами формування у дошкільників цифрових компетентностей, використанням у роботі ментальних карт, бук-трейлерів, інтелект-карт, віртуальної дошки. Вправлялися в створенні фото колажу, його дизайні та оформленні.
Досвідом використання графічних організаторів у роботі з дошкільниками ділилися Ольга Шкорбецька «Інтелект-карти в роботі з дітьми дошкільного віку», Аліна Михальська «Дерево цілей», «Круги Ейлера». Крім цього розглянули використання схем для моделювання, алгоритмів, таблиць, дошки тайм-менеджменту.
Оксана Петрова, Вікторія Матвєєва, Ірина Кинюк презентували сучасний освітній сенсорно-пізнавальний простір дитячого садка.
Про роль батьків у формуванні логіко-математичних компетенцій дітей дошкільного віку розповіла Марія Кулик, вихователь групи-родини.
Учасники зустрічі мали змогу активно спілкуватися, вправлятися на платформі LearningApps у використанні кругів Ейлера, створенні власного Дерева цілей, інтелект-карти.
Естафету проведення зустрічі щодо нових стратегій змістового компоненту освітнього напряму “Дитина в природному довкіллі” перейняв Дунаєвецький ЗДО №4 «Теремок».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *