Тренінг “ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ТА УЧЕНИЦЬ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА САМОРОЗВИТКУ”

Актуальність проблеми формування в учнів мотивації до навчання сьогодні обумовлена переходом на нові стандарти навчання, постановою завдань формування в учнів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій. Як сказав В.О. Сухомлинський: «Всі наші задуми, всі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо в учня немає бажання вчитися».
Традиційно вважають, що найскладнішим предметом у школі є фізика, яка вимагає постійних розумових зусиль, абстрактного і логічного мислення. Але як зробити її зрозумілою та доступною для всіх? Перед сучасним учителем фізики передусім стоїть завдання задіяння в навчанні таких ресурсів, які пробуджуватимуть і підтримуватимуть у здобувачів освіти інтерес до предмету та пізнання нового.
З різними способами активізації навчальної та пізнавальної діяльності на уроках фізики представники фахових спільнот учителів фізики, в тому числі Дунаєвецької міської ОТГ, мали змогу ознайомитися під час тренінгу «Формування в учнів та учениць мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку», який був проведений 28 квітня 2021 року кафедрою теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін і технологій Хмельницького ОІППО в онлайн форматі.
Модератор зустрічі – Віктор Гудзь, методист НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО підкреслив, що мотивація – найважливіша пружина процесу оволодіння природничо-математичними дисциплінами.
В підсумку тренінгу було зазначено, що формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку сприяють ефективному оволодінню навчальним матеріалом і формуванню якостей особистості, що дає учневі можливість для самореалізації знань у різних сферах життя.
Дякуємо Віктору Володимировичу за надану можливість педагогам долучитися до тренінгу та набуті знання!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *