Cемінар «Значення навчальних інструментів для формування складових неадаптивної активності учнів: участь у дослідницькій діяльності, у дидактичних іграх, дискусіях і спілкуваннях з вчителем, виявленні власної ініціативи»

Однією з основних характеристик людини є рівень її активності. Відвідуючи навчальний заклад молодший школяр проявляє адаптивні активності – слухає, виконує вказівки вчителя, спілкується з однолітками тощо. Ці активності допомагають дитині здобувати базові знання і вміння. Але сьогодення демонструє, що здатність людини виходити за межі ситуації, ставити перед собою цілі, що не випливають з початкового навчання і досягати їх – неадаптивні активності – сприяє кращому засвоєнню матеріалу, прояву творчості особистості, мотивації та активізації навчальної діяльності… 22.04.2021 року відбувся семінар голів методичних об’єднань вчителів початкових класів та учасників всеукраїнського експерименту. Тема семінару: «Значення навчальних інструментів для формування складових неадаптивної активності учнів: участь у дослідницькій діяльності, у дидактичних іграх, дискусіях і спілкуваннях з вчителем, виявленні власної ініціативи». Дунаєвецьку міську ОТГ на семінарі представляли голови МО вчителів початкових класів НУШ: Мельничук Наталія Володимирівна, вчитель Зеленченської гімназії, Сіркізюк Надія Євгенівна, вчитель Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст.№3, Стиран Наталія Миколаївна, вчитель Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст.№3
Колеги, учасники всеукраїнського експерименту, з міст Кам’янця-Подільського, Хмельницького, Староконстянтинова, … ділилися досвідом використання різних інструментів для стимуляції неадаптивних активностей молодших школярів. Цікаво було співпрацювати з колегами у різних застосунках, познайомитися з цікавими формами організації діяльності учнів як офлайн так і онлайн.
Окрема подяка організаторам та модераторам зустрічі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *