#Наздоженемо_День1_Долаємо освітні втрати

9 квітня 2024 року з ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників у співпраці з Хмельницьким ОІППО стартував дводенний семінар-тренінг «Долаємо освітні втрати» для вчителів математики, української мови та літератури, початкових класів Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ.
Проблема «освітніх втрат» сьогодні стоїть надзвичайно гостро, тому перед вчителями постало непросте завдання – вдосконалити професійні компетентності щодо їх подолання.
Громадська спілка «Освіторія» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України (МОН) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), фінансової підтримки Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та Уряду Японії організовує й впроваджує Національну програму з навчання вчителів інструментам та методикам вимірювання й подолання освітніх втрат – «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат».
Мета проєкту – навчити вчителів вимірювати та долати освітні втрати в учнів за допомогою дієвих практичних інструментів.
Дунаєвецький ліцей №1 став справжнім осередком інновацій та креативності, де кожен мав можливість творити, досліджувати, ділитися досвідом і розкрити свій потенціал завдяки атмосфері співпраці, налагодженій тренерами Людмилою ГРИНЧУК (методистом науково-методичного центру професійного розвитку керівних та педагогічних працівників, установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО імені А. Назаренка), Антоніною ГАЛАС (методистом науково-методичного центру професійного розвитку керівних та педагогічних працівників, установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО імені А. Назаренка), Олесею МІСІНЬКЕВИЧ (доцентом кафедри теорій та методик суспільно-гуманітарних дисциплін ХОІППО імені А. Назаренка, кандидатом філологічних наук).
Під час навчання учасники мали можливість ознайомитись із методиками створення завдань для діагностики та особливостями їх використання на ВШО, визначити стратегії подолання навчальних втрат, установити шляхи мотивації учнів як важливого чинника подолання освітніх втрат, розкрити особливості формувального оцінювання як інструменту виявлення і подолання освітніх втрат. Вчилися складати програму по надолуженню освітніх втрат. Отримали практичні інструменти для надолуження знань, що вимагає сьогодення і сучасні учні.
Захід став зразком того, як освіта може бути цікавою, захоплюючою та корисною. Він показав, що співпраця педагогів в атмосфері творчості та підтримки дає вражаючі результати.
Дякуємо педагогам за проявлений інтерес та активну участь, Дунаєвецькому ліцею №1 за платформу для співпраці та тренерам заходу за драйвову атмосферу та позитив.
Далі буде…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *