Концепція «Нова українська школа» наголошує, що один з головних шляхів реформування освіти полягає в необхідності підготовки нової генерації педагогічних кадрів з високим рівнем професійної компетентності.
Створення й забезпечення можливостей для реалізації різноманітних освітніх моделей в освітньому процесі, ефективних форм і засобів здобуття освіти та підвищення професійної майстерності педагогів є одним із ключових завдань закладів освіти, і Центру ПРПП як дієвої мобільної служби професійного розвитку педагогів .
Кілька років наш Центр спільно з фаховими спільнотами вихователів ЗДО та учителів початкових класів практикує проведення педагогічної паралелі для учителів початкової та дошкільної ланок освіти. Таким чином, розбудовуємо місток співпраці між ЗДО та початковою школою. Головний акцент робимо на визнанні особистісно-орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого підходів до розв’язання оновлених завдань дошкільної та початкової освіти.
«Інтеграція в дошкільній та початковій освіті: вектори наступності» – такою була тема засідання Педагогічної паралелі, яке відбулося 25 листопада. Платформу для зустрічі надав Дунаєвецький ліцей №1.
Учителі-новатори презентували ідеї впровадження інтегрованого підходу: «Інтеграція на уроках «Я пізнаю світ» в умовах проекту «Інтелект України» – Оксана Ружицька, учитель Дунаєвецького ліцею №1; «Практичні елементи фінансової грамотності на уроках в початкових класах» – Наталія Стиран, учитель Дунаєвецького ліцею №3; «Використання інтерактивних форм та методів на уроках в початкових класах» – Олена Хитряк, учитель Дунаєвецького ліцею №4; «Інтеграція на уроці – діяльнісний підхід для формування ціннісного образу світу» – Оксана Кучерява, учитель Дунаєвецького ліцею №2; «Палички Кюізенера: що це і як їх використовувати» – Ірина Кордон, вихователь Чаньківського ЗДО «Сонечко»; «Хвилинки творчості і фантазії: артпроєкт у формуванні мистецько-творчої компетентності дошкільників» – Інна Кицюк, вихователь Нестеровецького ЗДО «Лелека»; «Планую, знаю, творю, вмію». Розвиток критичного мислення дошкільників на основі інтерпретації ігрового методу «Кубик Блума» – Інна Магера, вихователь Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка»; «Інтегрований підхід до формування показників компетентностей дітей дошкільного віку за напрямом «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» через призму програми «Впевнений старт» – Ірина Доротюк, Тетяна Точинська, педагоги Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка».
Інтерактивний контент наукового проєкту «Інтелект України», соціально-побутове проектування за програмою «Впевнений старт», використання сторітелінгу та інтерактивних вправ у фінансовій освіті учнів, ігри з Інфокубиком, методичне моделювання «Веселі нотки» та «Святкова ялинка» , конструювання з допомогою паличок Кюізенера – забезпечило формування професійної компетентності педагогів як умови реалізації завдань готовності педагогів ЗДО та початкової школи до саморозвитку, самореалізації.