«Метафоричні асоціативні картки – інноваційний метод розвитку емоційного інтелекту на уроках словесності» – проблемне питання засідання динамічної групи учителів української мови та літератури (керівник Стельмах Майя Михайлівна, учитель Міцівецької ЗОШ І-ІІ ст. ).
Емоційний інтелект, емоційна компетенція, проективні методики, метафоричні асоціативні картки, їх види, правила роботи з МАК, розвиток творчого потенціалу особистості , креативних та інтелектуальних здібностей через використання МАК на уроках словесності – цікава та корисна інформація, якою поділилася Майя Михайлівна.
Під час виконання вправ «Моя богиня», «Літературні критики», «Лист до письменника», «Креативний потенціал», «Історія героя», «Казкова карусель», «Чотири якості персонажа», «Зустріч з героєм», «Доповніть малюнок» відпрацьовано використання МАК на уроках літератури.
Підсумок роботи – колективне «наповнення» Методичної скриньки знахідками для роботи вчителя із МАК на уроках української мови.