ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ, ПЕРЕДОВІ ПРАКТИКИ ТА СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ЗЗСО

Інклюзивна освіта – це забезпечення рівного доступу до навчання у загальноосвітніх закладах. В межах ВЕРЕСНЕВИХ МЕТОДИЧНИХ ОРІЄНТИРІВ КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 11 вересня 2023 року було проведено для вчителів інклюзивних класів та асистентів педагога коло думок «Організація інклюзивного навчання: виклики сьогодення, передові практики та стратегії для ЗЗСО». Сертифікований захід проводився у рамках співпраці з К-ПНУ, а саме з кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти.
З педагогами працювали:
Миронова Світлана Петрівна – доктор педагогічних наук, професор; проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
МИХАЛЬСЬКА Світлана Анатоліївна – доктор психологічних наук, доцент; завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.
ЧОПІК Олена Василівна кандидат педагогічних наук, член Української асоціації корекційних педагогів, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Мета інклюзії в освіті полягає у ліквідації соціальної ізольованості (виключення), що є наслідком негативного ставлення до поняття різноманітності. Адже це не лише інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище, а й організація спільного навчання, яке охоплює всіх дітей.
Запровадження інклюзивної моделі освіти у школах – це командна робота, до якої залучені директор та його заступник з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів чи класний керівника, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог та батьків дитини.
Під час проведення заходу педагоги мали можливість висловити свої бачення в покращенні командної роботи, отримати фахові відповіді на запитання, які виникають в ході роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *