Управлінська команда Нової української школи: зростаємо професійно

У співпраці із Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка у тренерському окрузі №1, який охоплює Дунаєвецьку міську та Солобковецьку сільську ТГ навчалися керівники та заступники керівників ЗЗСО,
де у 2025/2026 навчальному році ,буде реалізовуватися Державний стандарт базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання)– 38 слухачів.
У складі тренерської команди округу – Галина Давиденко, Наталія Дармограй, Оксана Кошка, Валентина Блажиєвська.
Цікаве спілкування, ефективний зворотній зв’язок, готовність допомагати один одному – все це про команду проактивних освітніх управлінців, яка сформувалася під час навчання.
Опрацьовано матеріали щодо реалізації концепції Нової української школи в другому циклі базової середньої освіти, управління школою в умовах змін, особливостей професійного зростання педагога в мовах НУШ.
Слухачі ознайомилися з правилами і критеріями самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти, управлінськими процесами у закладі загальної середньої освіти в контексті самоаналізу та самооцінювання, моніторингом – ефективним інструментом управлінської діяльності ЗЗСО, стратегічними підходами до подолання стереотипного мислення та формування партнерської комунікації в освітньому середовищі, віковими фізіологічними та психологічними особливостями розвитку учнівства, особливостями мотивації підлітків, стратегіями ефективного управління класом, коучинговим підходом у роботі з педагогічним колективом, інструментами розвитку стресостійкості керівника, управлінським аспектом інклюзії в НУШ, ключовими засадами та особливостями функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Досвід колег-експертів інституційного аудиту Оксани Каліновської та Жанни Ільєвої, спільна практична робота «НУШ як простір змін», ефективне виконання завдань модульного контролю стали ще одним кроком до роботи в умовах освітніх змін та інноваційних тенденцій, організації освітнього процесу в умовах НУШ.
Тож професійних успіхів всім і ефективної реалізації реформи базової середньої освіти!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *