У сучасному світі проблема булінгу серед дітей та підлітків набуває все більшої актуальності. Тому питання своєчасного виявлення та ефективного запобігання цьому явищу є надзвичайно важливим для педагогів та батьків. Саме тому на базі Дунаєвецького ліцею №2 відбувся захід ініційований ЦЕНТРОМ ПРПП для соціальних педагогів присвячений даній тематиці.
.
Учасники заходу мали можливість отримати ґрунтовні знання про сутність булінгу, його види та причини виникнення. Про наслідки та відповідальність, алгоритм дій у разі виникнення дестабілізуючих ситуацій мову вела інспектор сектору служби освітньої безпеки лейтенант поліції Анна ІЛЬЇНА.
Особлива увага була зосереджена на методах ідентифікації булінгу в школі, адже часто діти, які зазнають цькування, бояться або соромляться говорити про це відкрито.
Педагоги вчилися розпізнавати ознаки булінгу за поведінкою дітей, їхніми взаєминами з однолітками та іншими факторами. Це питання детально розкрила соціальний педагог Дунаєвецького ліцею №2 Ілона Ночка.
Практична частина заходу включала в себе аналіз конкретних ситуацій та прикладів булінгу, а також рольові ігри, під час яких учасники могли відпрацювати навички реагування на випадки цькування. Педагоги обмінювалися досвідом та обговорювали стратегії запобігання булінгу в школі під вмілим лідерським впливом класного керівника Залісцівської гімназії Валентини ГРИГОР’ЄВОЇ.
Практичний психолог Дунаєвецького ліцею №4 Вікторія ЖУЧКОВСЬКА конкретизувала аспект діяльності працівників психологічної служби в автоматизованій інформаційній системі «Я – психолог» виділивши переваги цієї роботи та інформаційне наповнення.
Представником від КУ “Центр надання соціальних послуг Дунаєвецької міської ради” була Тетяна ЦИКИНЮК, фахівець із соціальної роботи, яка завжди готова до тісної співпраці з усіма закладами освіти та надання усебічної підтримки.
Важливим аспектом зустрічі стала розробка спільних дій для створення безпечного та сприятливого середовища для навчання та розвитку дітей.
Учасники дійшли згоди щодо необхідності посилення контролю за поведінкою учнів, проведення просвітницьких заходів для дітей та батьків, а також створення системи підтримки для дітей, які зазнають булінгу.
Захід став важливим кроком на шляху до подолання проблеми булінгу в закладах освіти. Отримані знання та навички допоможуть педагогам своєчасно виявляти випадки цькування, надавати допомогу постраждалим дітям та ефективно запобігати виникненню нових ситуацій булінгу.
З метою поглиблення та розширення отриманих знань, учасникам було рекомендовано звернутися до методичних матеріалів, які містять детальну інформацію про булінг, його види, причини та способи протидії.
Пам’ятаймо, що тільки разом ми можемо створити безпечне та щасливе дитинство для кожної дитини!