Педагогічна паралель «Мовленнєвий розвиток особистості: ключові вектори наступності»

«Мовленнєвий розвиток особистості: ключові вектори наступності» – такою була тема засідання Педагогічної паралелі, яке відбулося 10 грудня за ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Платформу для зустрічі надала Залісцівська гімназія (директор Володимир ВОЛОВЦОВ).
Педагоги – новатори дошкільної та початкової ланок освіти презентували практики формування мовленнєвих компетентностей: «Сторітелінг (Storitelling) – мистецтво розповідати історії»» (Діана Рехліцька, вихователь Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка»); «Мнемотехніка для підвищення мовленнєвої активності дошкільника» (Оксана Отрубчак, вихователь Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка»), «Формування читацької компетентності молодших школярів» (Інна Тимофієва, вчитель Іванковецького ліцею), «Від тексту до дії: як навчити учнів читати, аналізувати, діяти» (Світлана Підлісна, вчитель Дунаєвецького ліцею №2).
Не залишило нікого байдужим творче застосування ідей мовленнєвого розвитку: рухливі мовні ігри (Інна Федорова, вихователь Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка»), цікаві методичні активності від Центру ПРПП (Галина Давиденко та Наталія Дармограй), спільне розв’язування мовних ребусів, інтерактивні вправи, хвилинки ментального здоров’я (Тетяна Ляхович, вихователь структурного дошкільного підрозділу Залісцівської гімназії, майстер клас «Оберіг для захисника» (Лариса Матвєєва, вчитель Залісцівської гімназії).
Такий обмін освітянським досвідом забезпечив формування професійної компетентності педагогів як умови реалізації завдань готовності педагогів ЗДО та початкової школи до саморозвитку, самореалізації.
Дякуємо Залісцівській гімназії за позитивну атмосферу, технічну підтримку й платформу для співпраці!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *