17 вересня 2024 року на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулася важлива зустріч для новопризначених вихователів груп продовженого дня (ГПД) за участі консультанта Центру, Наталії Олександрівни Дармограй ( Наталя Дармограй ), та досвідченого вихователя ГПД Дунаєвецький ліцей №4, Тетяни Анатоліївни Бабій ( Таня Бабій ).
Основною метою зустрічі було ознайомлення вихователів із сучасними підходами до роботи в групах продовженого дня, а також обмін досвідом і порадами щодо організації навчально-виховного процесу. Зустріч розпочалася з інтерактивної вправи “Знайомство”, де учасники мали можливість представити себе та поділитися короткими історіями. Це допомогло створити дружню атмосферу та сприяло кращому взаєморозумінню між вихователями. Учасники отримали корисні методичні рекомендації та практичні поради, як ефективно організовувати дозвілля учнів, забезпечувати їхнє емоційне благополуччя та сприяти розвитку самостійності.
Участь у заході взяли такі вихователі ГПД:
· Дарія Магера ( @Дунаєвецький ліцей N1);
· Ілона Богач ( Дунаєвецький ліцей №2);
· Ірина Доротюк ( Дунаєвецький ліцей №3);
· Уляна Котлінська (Дунаєвецький ліцей №3);
· Альона Войт ( Рахнівська гімназія).
Окрім новопризначених вихователів, до зустрічі були запрошені всі вихователі ГПД, які працюють у закладах освіти Дунаєвецької та Солобковецької територіальних громад менше трьох років.
Програма заходу включала теоретичну частину, де обговорювалися нові методики та підходи до виховання дітей у ГПД, а також практичні заняття, де вихователі мали можливість обмінятися ідеями щодо організації роботи, зокрема активностей та навчальних проєктів для учнів. Тетяна Анатоліївна Бабій поділилася власним досвідом роботи, наголосивши на важливості індивідуального підходу до кожної дитини та організації цікавого і змістовного дозвілля.
Наталія Олександрівна Дармограй надала учасникам методичні рекомендації щодо планування роботи вихователя ГПД, акцентуючи увагу на важливості розвитку емоційного інтелекту дітей та організації інклюзивного навчального середовища.
Завершилася зустріч обговоренням перспектив і нових викликів у роботі вихователя ГПД в умовах сучасної української школи. Учасники зазначили, що подібні заходи є надзвичайно корисними для обміну досвідом та професійного зростання.