Попри усі виклики часу, 12 січня у Зеленченській гімназії було проведено День Центру професійного розвитку педагогічних працівників, провідною ідеєю якого стало обговорення нових освітніх ідей щодо формування загальних та професійних компетентностей педагогічних працівників закладів освіти, необхідних для створення, підтримки та розвитку здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища та надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій.
Командна робота, інтерес до пошуку, партнерська взаємодія, відкритість до інновацій, методичні активності від консультантів Центру ПРПП – сприяли розвитку творчого потенціалу педагогів, вдосконаленню їх професійних компетентностей, збагаченню досвіду новітніми ідеями, трендами навчання та виховання щодо нових вимірів безпеки через створення безпечного освітнього середовища, забезпечення психологічного комфорту усіх учасників освітнього процесу в закладі освіти.
Учасники долучилися до цікавої інтелектуальної комунікації, отримали методичні ідеї про правила мінної безпеки, підготовку уроків стійкості, боротьби та перемог. Мали можливість виокремити насущні професійні проблеми організації освітнього процесу в умовах війни, випробували елементи проведення ресурсних відновлювальних практик згідно «Календаря турботи про себе» від психологині Світлани Ройз, визначили способи та стратегії збереження власного ментального здоров’я.
Традиційно, цінним додатком стала тека з корисними наочними матеріалами від Центру ПРПП, які поповнять методичну скарбничку гімназії.
Сподіваємось, що зустріч сприятиме розвиткові професійної компетентності учасників навчання щодо створення безпечного освітнього середовища у закладі освіти, психолого-педагогічної підтримки дітям, педагогам та батькам в умовах надзвичайної ситуації, щоб кожен відчув «Ми разом. Ми поруч. Ми справимося».