Громадянська та історична освітня галузь: підсумкове оцінювання
МОН: Як розподілити години історії та громадянської освіти у 2024/2025 н.р.
Методичні рекомендації щодо викладання у 2024/2025 навчальному році історії, правознавства, громадянської освіти
Усі уроки історії та правознавства
Про затвердження концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти
Методичні рекомендації щодо викладання історії, основ правознавства, громадянської освіти у 2023/2024 навчальному році
Відео “Пізнаємо історію”
випуск методичних матеріалів “Сучасні підходи і технології Нової української школи”
Перелік модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»
Інформаційні матеріали Українського інституту національної пам’яті до Дня Конституції Українии
ЯК ВИКЛАДАТИ ПИТАННЯ З МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА НА УРОКАХ ІСТОРІЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ТА ПРАВОЗНАВСТВА Методичні матеріали для вчителя
Методичні рекомендації щодо викладання історії, основ правознавства, громадянської освіти та курсів духовно-морального спрямування у 2022/2023 навчальному році
Огляд і розбір Держстандарту громадянської та історичної освітньої галузі
Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти
Пілотні матеріали для учителя історії_5 клас_НУШ
ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦ
Шухлядки учителя історії
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році
Нормативно-правова база з суспільних дисциплін
Утворення української козацької держави – Гетьманщини (відеоматеріали)
Навчальні програми для 5-9 класів
Навчальні програми для 10-11 класів
Методичні рекомендації про викладання історії у 2020/21 н.р.
Путівник з історії
Карантин-не канікули
Усі уроки історії та правознавства
Методичні рекомендації з питань безпечної поведінки в Інтернеті
«ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НУШ ПРИ ВИВЧЕННІ ІСТОРІЇ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»