Суспільні дисципліни

Громадянська та історична освітня галузь: підсумкове оцінювання

МОН: Як розподілити години історії та громадянської освіти у 2024/2025 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання у 2024/2025 навчальному році історії, правознавства, громадянської освіти

Усі уроки історії та правознавства

Про затвердження концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти

Методичні рекомендації щодо викладання історії, основ правознавства, громадянської освіти у 2023/2024 навчальному році

Відео “Пізнаємо історію”

випуск методичних матеріалів “Сучасні підходи і технології Нової української школи”

Перелік модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»

Інформаційні матеріали Українського інституту національної пам’яті до Дня Конституції Українии

ЯК ВИКЛАДАТИ ПИТАННЯ З МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА НА УРОКАХ ІСТОРІЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ТА ПРАВОЗНАВСТВА Методичні матеріали для вчителя

Методичні рекомендації щодо викладання історії, основ правознавства, громадянської освіти та курсів духовно-морального спрямування у 2022/2023 навчальному році

Огляд і розбір Держстандарту громадянської та історичної освітньої галузі

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Пілотні матеріали для учителя історії_5 клас_НУШ

ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦ

Шухлядки учителя історії

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році

Нормативно-правова база з суспільних дисциплін

Утворення української козацької держави – Гетьманщини (відеоматеріали)

Навчальні програми для 5-9 класів

Навчальні програми для 10-11 класів

Методичні рекомендації про викладання історії у 2020/21 н.р.

Путівник з історії

Карантин-не канікули

Усі уроки історії та правознавства

Методичні рекомендації з питань безпечної поведінки в Інтернеті

«ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НУШ ПРИ ВИВЧЕННІ ІСТОРІЇ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»