Природничий цикл

Природнича освітня галузь: підсумкове оцінювання

Методичні рекомендації щодо викладання у 2024/2025 навчальному році біології

Методичні рекомендації щодо викладання у 2024/2025 навчальному році хіміїМетодичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів природничо освітньої галузі у 2023/2024 навчальному році

випуск методичних матеріалів “Сучасні підходи і технології Нової української школи”

Перелік модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»

Усі уроки хімії

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2022-2023 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничої освітньої галузі у 2022/2023 навчальному році

Огляд і розбір Держстандарту природничої освітньої галузі

Усі уроки основ здоров”я

Учителям хімії

Учителю біології

Вчителі біології Хмельниччини тримають освітній стрій!

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Ресурси для STEAM-освіти

ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

Концепція розвитку природничо-математичної освіти

Для учителів біології екології та природознавства

Учителям основ здоров”я – дистанційне навчання

Хімія-дистанційне навчання

База ресурсів – Хімія