Сторінка психолога

ЖУРНАЛ СТІЙКОСТІ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ

Скоро до школи: важливі поради до навчального року для батьків та вчителів від Світлани Ройз

Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»

Психолог на зв”язку

Як допомогти дитині, яка перебуває в стресі

КУБИК ЕМОЦІЙ КУБИК ЕМОЦІЙ

ІНДИКАТОРИ ФІЗИЧНОГО, СЕКСУАЛЬНОГО, ПСИХОЛОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА ЩОДО ДИТИНИ, А ТАКОЖ НЕХТУВАННЯ ПОТРЕБАМИ ДИТИНИ

Перша психологічна допомога

ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ПІДХІД РЕЗИЛІЄНС

ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ТА САМОДОПОМОГА

Карткова гра «Скажи мені: сила запитань»

Гратися і не боятися. Рекомендації для щоденної підтримки ментального здоров’я дітей в закладах дошкільної освіти

Тренажер для психологічної підтримки підлітків

Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році

СПЕЦВИПУСК «Ключові аспекти освітньої діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти: методичний порадник»

ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

КОЛИ СВІТ НА МЕЖІ ЗМІН: СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ

ТВОЯ СИЛА Практикум для дітей та підлітків

Стійкість для стійких. вправи для заспокоєння

Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект

Супергерої безпеки

Корисно для кожного: в Україні створили цикл соціальних роликів з порадами психологів

Як створити профорієнтаційне освітнє середовище: рекомендації

“Особливості роботи з дітьми ВПО”

Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану

КОЛИ СВІТ НА МЕЖІ ЗМІН: СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ. Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни

Лист МОН від 02.08.2022 № 1/8794-22 “Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році”

ПОВЕДІНКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ: КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ПСИХОЛОГІВ

Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії

Методичні рекомендації для фахівців психологічної служби системи освіти області щодо забезпечення ефективного психологічного та соціально-педагогічного супроводу та надання психологічної допомогти дітям та сім’ям внутрішньо переміщених осіб

Затверджено новий Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти

Розмови про війну

Збірник психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років

Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти

Ігри для зняття стресу у дітей

МОН радить посібники із порадами з надання першої психологічної допомоги

Важливі навички в періоди стресу: ілюстроване керівництво

Війна і діти: як їм допомогти?

Проєкт психологічної підтримки “ПОРУЧ”

Швидка психологічна допомога

ПСИХОЛОГІЧНА ТУРБОТА ВІД СВІТЛАНИ РОЙЗ

Як навчити дітей правильно та безпечно реагувати на надзвичайну ситуацію: рекомендації для освітян і батьків

Світлана Ройз про те, чим зайняти дитину в сховищі чи в дорозі

Велика добірка мультфільмів від дитячого психолога, які вам варто переглянути разом з дитиною (50+ мультфільмів)

Електронні матеріали щодо щодо психологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій

ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Пріоритетні напрямки психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в 2021/22 навчальному році.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ БЮЛЕТЕНЬ

Увага! Служба довіри!

ЗНО-психологічна підтримка учасників
Алгоритм діяльності практичного психолога

Проєкт концепції профорієнтації в НУШ

Основні завдання психологічної служби

Мотивація до професійного росту

Психолог НУШ


Рекомендації щодо онлайн-безпеки педагогічних працівників

Рекомендації щодо онлайн-безпеки педагогічних працівників (2)

Методичні рекомендації щодо діяльності психологічної служби на період карантину

Збірник наукових праць “Освіта Хмельниччини: психолого-педагогічний супровід модернізаційних процесів”

Методичні рекомендації щодо безпечної поведінки в інтернеті

Створюємо недискримінаційне середовище: інструкція для директора