Освіта в умовах війни 2022

ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

КОЛИ СВІТ НА МЕЖІ ЗМІН: СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ

Методичні рекомендації МОН щодо здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану

Стійкість для стійких. Вправи для заспокоєння

Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект

Супергерої безпеки. Як підготувати дитину до можливих надзвичайних ситуацій

“Особливості роботи з дітьми ВПО”

Активності для учнів та учениць у бомбосховищах шкіл

Порадник для вчителів: як розпочати навчальний рік у часи війни

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ВІДБУДОВИ Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року

Абетка з безпеки школяра середньої школи

Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану

КОЛИ СВІТ НА МЕЖІ ЗМІН: СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ. Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни

«ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ»: ВІЙНА НЕ МАЄ ЗУПИНИТИ ДИТИНСТВО

Допомога та підтримка дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах воєнного стану в країні!

Лист ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2 “Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти”

БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: ЯК ДІЯТИ ВЧИТЕЛЯМ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ПРИ ОГОЛОШЕННІ СИГНАЛУ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»?

ПОВЕДІНКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ: КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ПСИХОЛОГІВ

Спецвипуск «Педагогічного вісника Поділля”

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану

«Як підтримати дитину під час війни?»

Як говорити з дітьми про війну 8 порад батькам, як підтримати та втішити своїх дітей

Методичні рекомендації для фахівців психологічної служби системи освіти області щодо забезпечення ефективного психологічного та соціально-педагогічного супроводу та надання психологічної допомогти дітям та сім’ям внутрішньо переміщених осіб.

Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії

Корисні посилання “Освіта в умовах воєнних дій”

Відеоматеріали про небезпеку вибухонебезпечних предметів

ОСВІТНІЙ ХАБ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ

Поради волонтера

Спецвипуск вісника НМЦ ХОІППО “Організація освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного стану”

ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Заклади освіти в умовах воєнного стану Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану

Світ чекає крилатих: освітный проєкт

Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу Лист МОН №1/3725-22 від 29.03.22 року

Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти

Розмови про війну

СПЕЦВИПУСК «ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»

Як організувати освітній процес в умовах війни: поради Державної служби якості освіти

Освіта дітей в умовах воєнних дій. Корисні посилання

Швидка “психологічна” допомога в умовах військових дій

Інформаційно-методичний випуск ХОІППО “Орієнтир” №6(травень): Освітній процес в ЗДО. Практичні кроки реалізації в умовах воєнного стану

Лист МОН України від 18.03.2022 №1/3544-22 “Про забезпечення освітнього процесу в закладах позашкільної освіти під час воєнного стану”

Спецвипуск вісника НМЦ ХОІППО “Організація освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного стану”

Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу Лист МОН №1/3725-22 від 29.03.22 року

Вчителі біології Хмельниччини тримають освітній стрій!