ПРЕС-РЕЛІЗ за матеріалами серпневої зустрічі із керівниками ЗЗСО_19.08.22 р.
Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2022/2023 навчального року
Протокол педагогічної ради про НУШ в початковій школі
Протокол серпневої педагогічної ради
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО 2022/23 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Про оргпнізацію освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року
Інтерактивний методичний подіум “НУШ в базовій середній школі: виклики для педагогів”
Навчально – методичне забезпечення 5-9 кл. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ 5 клас
Як організувати освітній процес в умовах війни: поради Державної служби якості освіти
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Професійний стандарт “Керівник(директор) закладу загальної середньої освіти”
Створюємо недискримінаційне середовище: інструкція для директора
Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2021/2022 навчального року
Збірник “Професійна компетентність керівника сучасного закладу освіти: код епохи”
Положення про дистанційну освіту
Академічна доброчесність-інформаційні матеріали
Положення про індивідуальне навчання
Інткрактивний порадник”Школа в умовах пандемії”
Дорожна карта Державного стандарту базової середньої рсвіти
Державний стандарт базової середньої освіти
Методика дистанційного навчання
Методичні рекомендації з питань безпечної поведінки в Інтернеті
5 КРОКІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ РОБОТИ ШКОЛИ
Річний план школи — це корисний і практичний комплексний робочий документ, який створюється та реалізується всіма учасниками освітнього процесу — учителями, учнями, батьками.
Аналіз.
Робоча група аналізує виконання попереднього річного плану.
Цілепокладання.
Визначення операційних цілей та завдань на навчальний рік, їх узгодження із стратегічними цілями школи та напрямами внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти.
Розробка плану.
Блоки:
освітнє середовище закладу освіти;
система оцінювання здобувачів освіти;
педагогічна діяльність працівників закладу освіти;
управлінські процеси закладу освіти.
Структура:
строки виконання;
відповідальні за реалізацію кожного завдання;
форма узагальнення за результатами виконання (наказ, графік, аналітична довідка тощо);
відмітки про виконання.
Схвалення річного плану на засіданні педагогічної ради та його оприлюднення.
Реалізація річного плану, здійснення моніторингу та доопрацювання цілей та завдань.