МІЖНАРОДНА КОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ

Реформа освіти вимагає не лише зміни програми, але й головного рушія покращень в освіті – самого вчителя. Адже саме від нього залежить, чи зацікавиться дитина навчанням, чи зрозуміє матеріал, та врешті – чи буде себе добре почувати у стінах школи і впевнено поза ними. Новий учитель не залишається осторонь нових підходів і технологій, постійно самовдосконалюється та розвивається. Це партнер дитини й батьків, який допомагає учню навчитися тому, що допоможе почуватися вільно й щасливо у дорослому житті. Друг, який підтримує і допомагає, тьютор, що володіє інструментами коучингу, вміє налагодити контакти в групі як справжній фасилітатор та використовує новаторські практики. До того ж, нова парадигма розвитку освіти актуалізує проблему формування висококваліфікованих педагогічних кадрів, зокрема учителів англійської мови, які б майстерно володіли комунікативною компетентністю.
Вже став банальним вислів «вчитель потрібен для того, щоб навчити вчитися», але щоб це зробити, йому самому потрібно навчитися це робити. Вчителю повинно самому бути цікаво. Тоді він знайде спосіб зацікавити інших.
20 травня 2022 року під час Міжнародного вебінару підвищення кваліфікації викладання англійської мови «Україна-Грузія» можливість прокачати свої комунікативні навички та водночас налагодити міжнародні зв’язки з представниками грузинських навчальних закладів мали змогу учителі англійської мови Дунаєвецької міської ТГ – Світлана ІГНАТЬЄВА, вчитель Дунаєвецького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, гімназія»; Марина СМЕТАНЮК та Ганна РОЙЗНЕР, учителі Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №4.
Модератором зустрічі був провідний експерт з міжнародних проєктів та програм офісу міжнародних зв’язків у Хмельницькій області Вадим БАСИСТИЙ, який постійно співпрацює з проактивними педагогами нашої громади у напрямку налагодження міжкультурної взаємодії.
На початку цього року було зроблено перший крок до міжнародної співпраці підписанням меморандуму між Дунаєвецькою ЗОШ І-ІІІ ст. №4 та Хашурійською державною школою №8 (м. Хашурі, Грузія), який передбачає проведення міжкультурних онлайн зустрічей, сесій, уроків та заходів підвищення кваліфікації українських і грузинських школярів у пілотній програмі віртуальної служби Корпусу миру.
З вітальним словом до учасників онлайн зібрання звернулася директор комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр ПРПП» Галина ДАВИДЕНКО, наголосивши, що саме наш Центр – це простір спільної роботи, невимушеного спілкування, жвавого обміну думками, ідеями та кращими практиками. Консультант Центру Ірина ШЕНДЕРУК акцентувала увагу присутніх на ефективній діяльності фахової спільноти учителів англійської мови громади.
Учителі англійської мови мали змогу поділитись своєю історією успіху перед іноземними колегами, набути нових знань та навичок, удосконалити свій рівень фахової майстерності та ознайомитись із цікавими практиками грузинських педагогів.
Підготовка умотивованого, готового до змін власного мислення педагога, що володіє новітніми компетенціями та інструментами – головна мета сучасної реформи. Тому пріоритетом організації міжнародних зустрічей є забезпечення професійного й особистого зростання вчителя, підвищення його соціального статусу. Щоб педагоги надихались самі й надихали інших.
Маємо надію, що завдяки таким вебінарам, ідея міжнародної співпраці масштабується і стане невіддільною частиною діяльності кожного навчального закладу Дунаєвецької ТГ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *