Педагогічна паралель для учителів перших класів НУШ та вихователів старших груп закладів дошкільної освіти

У Концепції «Нова українська школа» наголошується, що один з головних шляхів реформування освіти полягає в необхідності підготовки нової генерації педагогічних кадрів з високим рівнем професійної компетентності. Досягнення мети освіти пов’язане з особистісним потенціалом педагога, його загальною та професійною культурою.
Зважаючи на це, за ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників для учителів перших класів НУШ та вихователів старших груп ЗДО Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ проведено традиційну Педагогічну паралель у рамках освітніх WEB-канікул.
Присутні ознайомилися з професійними стандартами за професією «Вчитель початкових класів ЗЗСО» та «Вихователь ЗДО» (Н.Дармограй, консультант ЦПРП).
Тема «Формування ключових компетентностей у молодших школярів та старших дошкільників в умовах впровадження нових державних Стандартів початкової загальної та дошкільної освіти» включала теоретико-презентаційний блок: «Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини – Г.Давиденко, директор КУ ДМР ЦПРПП, «Базовий компонент дошкільної освіти – Стандарт, орієнтований на формування ключових компетентностей дошкільника» – А. Гальчук, вихователь-методист ЗДО №5 «Усмішка», «Формування життєвих компетентностей учнів у 1 класі НУШ» – М.Разова, учитель Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст.№3, «Програмно-методичний комплекс «Впевнений старт» – фундамент успішної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у Новій українській школі» – Т.Точинська, вихователь-методист ЗДО №3 «Берізка».
Під час практичного блоку Педагогічної паралелі присутні активно працювали з «живим мікрофоном» для проведення мозкового штурму, обміну думками. З допомогою онлайн-ресурсу linoit.com мали можливість створювати віртуальні дошки та розміщувати на них методичні порадники «Готуємо дитину до шкільного навчання» (мотиваційний аспект) та «Перші кроки дитини у школі» (як адаптувати дитину до навчання в школі).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *