Коло ідей «Інклюзивна освіта: виклики та кращі практики»

Ми всі різні, але потреби у всіх однакові! Саме під таким девізом було організовано з ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників КОЛО ІДЕЙ «Інклюзивна освіта: виклики і кращі практики». Коло зібрало усіх, хто надає послуги інклюзивної освіти і виховання.
Відкрила зустріч Галина Давиденко, директор ЦПРПП. Галина Леонідівна познайомила присутніх з переліком послуг, які надає центр, окреслила основні питання зустрічі. Доєдналась до привітання присутніх і Олена Отрубчак, директор міського центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Ластівка». Олена Олексіївна наголосила на НЕОБХІДНОСТІ тісної співпраці між усіма ланками інклюзивної освіти.
Наталія Дармограй, консультант ЦПРПП, яка координує роботу педагогів інклюзивної освіти, зупинилась на необхідності створення якісного інклюзивного освітнього середовища для здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей:«Інклюзивна освіта не ставить за мету зробити всіх однаковими, інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх дітей, враховуючи їхні особливі освітні потреби».
Ігор Пихальський, директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр», познайомив з напрямками роботи центру, метою роботи якого є забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти. Питання особливості надання корекційної підтримки дітям з вадами мовлення в умовах співпраці з навчальними закладами освіти озвучила Н.Зелінська, вчитель-логопед КУ «Інклюзивно- ресурсний центр».
Про команду психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчання ЗДО розповіла А.Гальчук, вихователь методист ЗДО №5 «Усмішка». Особливу увагу приділено співпраці з міським ЦКРДІ «Ластівка».
Наталія Гаврілова, асистент учителя-реабілітолога міського Центру КРДІ «Ластівка» охарактеризувала роль сенсорної кімнати у корекційно-виховній роботі учителя-дефектолога. Використання здоров’язбережувальних технологій в роботі учителя-логопеда інклюзивної групи ЗДО проаналізувала Людмила Добровольська, учитель-логопед міського Центру КРДзІ «Ластівка».
На питанні «Впровадження інклюзивного підходу в Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ст.№3» зупинились Ольга Чміль, вчитель інклюзивного класу та А. Штупун, асистент вчителя інклюзивного класу Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст.№3. Слід зазначити, що інклюзивний клас працює в нашій громаді лише перший рік і лише в даному закладі.
В ході зустрічі відбувалось жваве обговорення усією спільнотою, яка працювала у вебрежимі. В кінці зустрічі було окреслено шляхи подальшої співпраці.
Перший крок зроблено. Головне: пам’ятаймо, що запорука ефективного впровадження інклюзивного навчання і інклюзивного супроводу, як і будь-якої корисної та нової справи, – співпраця та партнерство із усіма долученими до неї людьми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *