21 серпня на базі КЗ Дунаєвецької міської ради «Будинок творчості школяра» відбулося засідання методичного об’єднання шкільних голів МО класних керівників, заступників з виховної роботи, педагогів-організаторів.
У форматі панельної дискусії педагоги обговорювали питання виховної роботи в закладах загальної середньої освіти з акцентом на оновлений освітній простір для дітей нового покоління.
Методист МК Ковальчук М.П. окреслила пріоритети виховання особистості в контексті сучасних викликів на шляху створення Нової української школи, ознайомивши з «Програмою «Нова українська школа» у поступі до цінностей» та методичними рекомендаціями на 2019-20н.р.
Дискусійним стало питання «Нова українська школа: виховна система чи безсистемність…», яке підняла голова МО, заступник директора з виховної роботи Дунаєвецького НВК «ЗОШ І-ІІІст., гімназія» Маринчак С.В. Педагоги розуміють, що завдання сучасної школи — вказувати та аналізувати орієнтири, підказувати, як вчинки та цінності людини впливають на інших та на її життя, а також створювати психологічно комфортну атмосферу. І тоді новим освітнім простором називатимемо не лише дизайн класів та сучасне обладнання, а й середовище, яке виховує успішну й щасливу людину.
Практичною була локація «Методологічна компетентність класного керівника-складова оновлення виховної системи», роботу якої координувала керівник динамічної групи, заступник директора з виховної роботи Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІст.№3 Матіяш А.П. Піднімались проблеми партнерства учнів, класних керівників, сім’ї, громадськості, які і є запорукою ефективності виховання.
Питання профорієнтації та участі у конкурсах висвітлила запрошена на захід Бойко Т.Ю., начальник відділу активної підтримки безробіття Дунаєвецької філії Хмельницького обласного центру зайнятості.
Підсумовуючи даний освітній захід, методист МК Ковальчук М.П. вказала на необхідність модернізації виховної системи, формування нової стратегії виховання, як багатокомпонентної та багатовекторної, що орієнтується на загальнолюдські цінності через наскрізний досвід.
Виховна система нової української школи у 2019-2020 н.р.: науково-методичний дискурс 1)