Педагогічна паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів перших класів ЗЗСО.

Одним із комплексних завдань реформування  освіти є забезпечення наступності і перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Методичний аспект взаємодії ЗДО і ЗЗСО передбачає ознайомлення педагогів зі змістом, методами та формами освітньої роботи у ЗДО  та початковій школі. Саме тому, згідно плану роботи МК управління освіти, молоді та спорту ДМР у рамках співпраці між громадами  19 лютого проведено педагогічну паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів перших класів ЗЗСО на тему  « Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти: інноваційні аспекти побудови освітнього процесу в ЗДО та початковій школі»

Місцем  проведення обрано  НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія» та КУ ДМР ДНЗ №4 «Теремок».

Практичний модуль включав урок  української мови (інтегрований курс навчання грамоти), який провели  А.Побожна, А.Кузьмінська, учителі 1 класів НВК , урок української мови (інтегрований курс навчання грамоти) у класі «Інтелект України»  – учитель   О. Леміжанська, організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» – В.Гудзяк, вихователь  ЗДО №4 «Теремок».

Під час теоретичного модулю учасники ознайомились з інноваційними аспектами побудови освітнього процесу в  початковій школі шляхом забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти (В.Заторжинська, методист МК), створенням психолого-педагогічних умов, що забезпечують підвищення інтересу до освітнього життя в школі (М.Леміжанська, заступник директора з початкових класів НВК), формуванням  єдиного інформаційно-освітнього середовища для впровадження програмно-методичного комплексу «Впевнений старт»  (Г.Давиденко, методист з питань дошкільної освіти МК), поняттям психологічної готовності  дитини до навчання в умовах НУШ (Т.Сутковецька, практичний психолог НВК).

Вчителі початкових класів та вихователі ЗДО  ознайомилися     з елементами освітньої діяльності, з особливостями інтегрованого навчання, з компетенціями,  що формуються  на заняттях у дошкільних закладах та на уроках в школі. Під час інтерактивної гри, яку провела  вихователь-методист ЗДО №4 «Теремок» І.Завіша було розроблено  спільні методичні рекомендації і поради.

Попереду ще дуже багато роботи, спрямованої на нові освітні стандарти, цифрові підходи надання освітніх послуг, формування нового освітнього простору, де у центрі уваги – дитина та її безумовна індивідуальна траєкторія розвитку.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *