Керівники закладів освіти та їх заступники

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ВІДБУДОВИ Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року

База ресурсів

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році

ПРЕС-РЕЛІЗ за матеріалами серпневої зустрічі із керівниками ЗЗСО_19.08.22 р.

Безбар’єрність

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2022/2023 навчального року

Протокол педагогічної ради про НУШ в початковій школі

Протокол серпневої педагогічної ради

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО 2022/23 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Про оргпнізацію освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році

СПЕЦВИПУСК ІНФОРМАЦІЙНО МЕТОДИЧНОГО ВІСНИКА ХОІППО «ОРІЄНТИР» №4«Освітній процес і трудові відноси у запитаннях та відповідях»

Про затвердження Методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року

ІНФОРМАЦІЙНОМЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК «ОРІЄНТИР»СПЕЦВИПУСК «ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»ХОІППО

Інтерактивний методичний подіум “НУШ в базовій середній школі: виклики для педагогів”

Навчально – методичне забезпечення 5-9 кл. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ 5 клас

Як організувати освітній процес в умовах війни: поради Державної служби якості освіти

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Професійний стандарт “Керівник(директор) закладу загальної середньої освіти”

ПРО ОКРЕМІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У НОВОМУ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Створюємо недискримінаційне середовище: інструкція для директора

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ, ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ, ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році

Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2021/2022 навчального року

Збірник “Професійна компетентність керівника сучасного закладу освіти: код епохи”

Положення про дистанційну освіту

ЗНО-2021


Академічна доброчесність-інформаційні матеріали

Положення про індивідуальне навчання

Інткрактивний порадник”Школа в умовах пандемії”

Дорожна карта Державного стандарту базової середньої рсвіти

Державний стандарт базової середньої освіти

Методика дистанційного навчання

Довідник директора ЗПО

Методичні рекомендації з питань безпечної поведінки в Інтернеті

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році

ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

5 КРОКІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ РОБОТИ ШКОЛИ
Річний план школи — це корисний і практичний комплексний робочий документ, який створюється та реалізується всіма учасниками освітнього процесу — учителями, учнями, батьками.
1️⃣🚶Аналіз.
Робоча група аналізує виконання попереднього річного плану.
2️⃣🚶 Цілепокладання.
Визначення операційних цілей та завдань на навчальний рік, їх узгодження із стратегічними цілями школи та напрямами внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти.
3️⃣🚶 Розробка плану.
Блоки:
✅освітнє середовище закладу освіти;
✅система оцінювання здобувачів освіти;
✅педагогічна діяльність працівників закладу освіти;
✅управлінські процеси закладу освіти.
Структура:
✔️строки виконання;
✔️відповідальні за реалізацію кожного завдання;
✔️форма узагальнення за результатами виконання (наказ, графік, аналітична довідка тощо);
✔️відмітки про виконання.
4️⃣🚶 Схвалення річного плану на засіданні педагогічної ради та його оприлюднення.
5️⃣🚶 Реалізація річного плану, здійснення моніторингу та доопрацювання цілей та завдань.